Nyårsafton med zonterapi

Vi hade en trevlig nyårsafton hos vänner. Tyvärr har de en hund som är vansinnesrädd för raketer så det blev inga fyrverkerier men i stället ett bål vid tolvslaget. Jag hade mina stövlar med en dm klack och höll på att dö trots att jag nästan bara stod still. Några tjejer fick hjälpa mig att plocka bort gräs från dem, ungefär som att kratsa hovarna på en häst. Men stövlarna är skitsnygga och nya gröna prickklänningen också så då får man väl lida lite. Värden har haft kramp i en tå av och till i två veckor och jag masserade hans fötter. Det var några år sedan jag gick kurs i zonterapi/fotmassage och det var jättelänge sedan jag fick praktisera. Det är synd för jag är faktiskt bra på det där. Jag försätter mina kunder, eller patienter eller vad man ska kalla det, i viloläge så att de nästan somnar. Sambon får jag inte massera för han är för kittlig. Jag som tycker det är så skönt med massage borde ju själv få bli masserad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0