Ute i stormen

Idag cyklade jag ut på stan för jag skulle till Apoteket och ICA. Det var inte helt enkelt att cykla eftersom det fortfarande är halv storm. Sambon tyckte att jag skulle gå i stället men det är så tråkigt att bära så jag valde hellre att parera mig fram genom vindbyarna. Mötte en man med två hundar som jag känner från fotoklubben och sa att det var dumt att gå ut idag. Ja, men lättare när du ska åt andra hållet, sa han, och det hade han ju rätt i för jag nästan flög hem från ICA.

Sambon är ute i stugan och kollar så att inget har blåst bort. Hoppas att vi har alla takpannor kvar på huset och ladugåden. Vi har pusslat och trasslat nog med det där, det har visat sig finnas en oändlig mängd olika sorters pannor och svårt att hitta dem vi behöver.

Jag är glad att publiken inte röstade kvar Uffe Larsson i Let´s dance eftersom han var så uppenbart sämst. Glad också att han faktiskt klippt sig sedan sist eftersom han såg ut som en lodis i förra programmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0