Berättarkväll

Igår åkte jag med en kompis till Sundet på berättarkväll. Sommarhemmet i Sundet ligger magiskt vackert vid sjön Vidöstern. Tyvärr satt vi inomhus men tog fika ute.
Vy över utemiljön Foto: Bergamission.se

Det var ett samarbete mellan Berättarnätet och Bergaortens missionsförsamling i Lagan. Berättarnätets Mikael Thomasson, Saga Alexanderson (min kollega), Britt Eklind och Marina Sundström höll i berättandet och även besökarna fick tillfälle att berätta. De lockade med att man skulle få inträdet tillbaka om man drog en historia. Svårt att mäta i pengar men jag skulle betala en hel del för att slippa...

Kommentarer
Postat av: Elon

Kan inte hålla mig: Saga är ju ett perfekt namn på en som är engagerad i berättande!

2008-07-04 @ 12:11:25
Postat av: Ylva

Gissa om eleverna tycker att det är roligt. De vitsar om sannsagor, utsagor och allt möjligt.

2008-07-04 @ 15:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0