Kändispoäng

Nu undrar säkert alla: "Vart har Yfronten tagit vägen? Hon har ju inte bloggat på över ett dygn!" Till viss del märks det på besökarstatistiken, igår hade jag 18 besökare och normalt sett ligger det kanske runt 30, fast nu på sommaren verkar många läsare även ha tagit bloggläsarsemester. Det är skumt med statistiken förresten, den har nästan halverats efter bloggplattformsbytet och det tror jag inte riktigt på. Rekord var kanske den dagen jag hade 66 besökare och 114 besök, och det var en dag när jag inte gjorde så mycket annat än satt med en dator i knät. (26 mars och åtta inlägg.) Hur som helst, jag har varit i Runkarp och det kommer att bli lite si och så med uppdateringen i sommar.

Jag har inte redovisat min senaste kändispoäng. När jag var på Tisdagsklubben på Trädgårn i Göteborg förra veckan träffade vi en kille som sa sig jobba på TV4-sporten. Det var säkert sant, men jag har inte lyckats googla honom. Kanske för att jag bara har förnamnet Oskar (Oscar?) att gå på. Någon som vet vem det är? Min vanliga förstareplik "Du är lik nån!" kom ut i form av "Du är lik Magnus Hedman!". Det var tydligen oväntat. Han hade själv aldrig hört det utan sa att han brukar jämföras med Stefan Edberg. Väninnan försökte fortsätta prata med honom men han var nog inte så intresserad för han pluggade i öronproppar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0