Kulturfyran

Veckans kulturfyra från http://kulturbloggen.com/?cat=13

1. Vem skulle du vilja ge en Oscar postumt?

2. Vad tycker du förresten om Oscarpris och Oscarsgalor?

3. Batman hette ju Läderlappen när jag var liten och det var min favoritserie. Vilken är eller var din favoritserie?

4. Ikväll spelar Leonard Cohen i Sofiero slott i Helsingborg (missa inte min intervju med Christian Kjellvander som är förband!). Det är jag verkligen ledsen över att jag missar. Den spelningen skulle jag vilja uppleva. Vilken artist har du inte hört live men skulle vilja se och höra?

1. Charlie Chaplin.
2. Jag är inte intresserad av att titta på galor, men om en film är nominerad eller har fått oscars så kan jag bli nyfiken.
3. Jag är inte intresserad av tecknat. Kan läsa Katten Gustaf och se Simpsons.
4. Peter LeMarc.


Kommentarer
Postat av: Maria

ja, Vhaplin kanske inte är så fantasifullt men det stod inget om att de inte skulle ha fått tidigare..



för nu levande skådisar röstar jag på Sasha Baron Cohen...

2008-07-06 @ 13:59:57
URL: http://morellens.blogg.se/
Postat av: Ylva

Just det. Det stod bara postumt. Jag vet inte vem jag tycker borde få en oscar annars. Leonardo DiCaprio för den fantastiska rollen som utvecklingsstörd i Gilbert Grape kanske.

2008-07-06 @ 19:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0