Nu skiter jag i det här!

Jag är inte så imponerad av den svenska sommaren. Inte som den är nu i alla fall när det regnar varje dag, så jag skiter i det här och åker till England. Man skulle kunna trott att man var utomlands idag i och för sig. Vi gjorde en utflykt till Bolmsö och värdshuset Hägern. Där räknade jag till bisarra femton olika tyska tidskrifter!

Sambon fyller år idag, synnerligen ojämna 33, och vi ska ut och äta nu. Han har fått en fin linneskjorta som han säger får strykas av mig. Vad är det för fel på skrynkliga skjortor nu då? Dessutom slog jag in alla biljetter till de konserter vi ska gå på i sommar; Uggla & Hellström, Iron Maiden, Packmopedskonserten i Dalhalla och Winnerbäck.

Nu blir det nog inte mer skriverier här på en stund. Jag kommer att befinna mig i Southend, England, torsdag till måndag. Jaaa!

Kommentarer
Postat av: RS

Tjena, nu finns en ny kulturfyra, om du har tid och lust:

http://kulturbloggen.com/?p=479

RS

kulturbloggen

2008-07-10 @ 10:18:17
URL: http://kulturbloggen.com
Postat av: Kjell

Vädret är ju kanon fint i Sverige. England brukar inte vara sämre när det gäller regn.

2008-07-12 @ 12:58:33
Postat av: Maria

jag hoppas ni har haft det fint i England!

2008-07-14 @ 21:35:56
Postat av: Ylva

Kjell/Patrik. Ljungby=regnhål, Southend=solig kuststad.

2008-07-15 @ 13:01:14
Postat av: Patrik

Southend=solig kuststad. Härligt. Har faktiskt aldrig varit i England. Ljungby har bra Pizzeria, brukar faktiskt käka där på vägen ner till Häradsbäck. Vem är Kjell/Patrik?

2008-07-15 @ 17:11:31
Postat av: Ylva

Kjell/Patrik. Jag vet att du är samma person! Ljungbys bästa pizzeria är Pizzahouse.

2008-07-15 @ 17:46:14
Postat av: Bengt Eric Patrik

Det är nog dit vi var då.

2008-07-15 @ 20:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0