Anhalt Alingsås

Imorgon åker jag till Alingsås. Plötsligt kom jag på att jag vill åka någonstans och så frågade jag min kompis i Alingsås om hon ville bli påhälsad och det visade sig passa nu måndag till onsdag. Jag brukar tycka att hon ska träffa mig när jag är i Göteborg och hon brukar tycka att jag ska hälsa på henne i Alingsås och jag brukar inte vilja åka ifrån Göteborg när jag är där, eller också är jag hos min kompis i Hällingsjö som ligger åt Boråshållet och då känns det jättekrångligt att först åka in till Göteborg för att sedan ta sig till Alingsås. Phu, vilken dryg förklaring det där var.

Idag träffade jag en illa kaxig gråsparv. Jag stod i godan ro och åt glass (i bägare och verkligen ingenting för en fågel) när jag kände någon picka mig på tån! Vad är det för sätt! Visserligen har jag testat att ha bruntonad hudkräm på fötterna med dåligt resultat (tänk nikotingula fingrar fast tår) men jag ser väl inte ut som fågelmat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0