Avskedsfest

Igår var vi på avskedsfest för en kompis som ska flytta till Thailand. Festen var i hans föräldrars trädgård och vi var utomhus hela tiden fast vi höll på att bli uppätna av mygg och knott trots att vi hade alla möjliga insektsmedel. Det blev väldigt fullt på en inte alltför stor baksida med över femtio personer, och det blev mycket trevligt så vi var kvar till halvett på natten när de sista gästerna blev skjutsade till stan i taxi. Jag hade inte alls tänkt gå ut, men när taxin stannade utanför Harrys så hamnade vi såklart där.

På festen pratade jag med en kille som presenterade sig som Stefan. En kompis upplyste mig om att han var full. Egentligen heter han Daniel men när han blir packad säger han att han heter Stefan! Det stämde för i början av festen stod han ensam och tyst i ett hörn och efter några timmar pratade han mycket och osammanhängande och underhållande. När jag frågade hur han kände värden fick jag svaret att de träffades på Rhodos 2099...

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hehe, du var antagligen på samma fest som min pappa. Vilken grej.

2008-06-09 @ 09:14:03
URL: http://constantlypray.blogspot.com/
Postat av: Ylva

Japp, jag träffade Alice som ville skaka på alla ölburkar...

2008-06-09 @ 09:38:56
Postat av: Mathilda

Alice har vi minsann uppfostrat väl ^^

2008-06-10 @ 16:43:40
URL: http://constantlypray.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0