Marie Picasso igen

Att det är så varmt så man knappt vet vad man heter ska inte hindra mig från att skriva minst ett inlägg varje dag, det är i varje fall mitt mål. Jag vet att jag åtminstone har några läsare men ni är dåliga på att kommentera nu. Därför tänkte jag skriva lite om Marie Picasso. Det brukar locka till reaktioner. Eftersom hennes syster läste mitt inlägg som inte var särskilt snällt och jag fick jättekonstig kritik från olika håll så är jag numera, hoppas jag, mer försiktig med vad jag skriver. Jag vill inte att någon ska bli ledsen, men som sagt, ni kan väl kommentera lite?

I senaste Veckorevyn (nr 12/2008) står det om Marie Picasso. Hon har alltid varit väldigt målmedveten och redan när hon var två år gammal sa hon "jag ska bli sjungare". Det är imponerande. När jag var två år sa jag "Läs!"  till dem som kom och hälsade på hemma hos oss och det är också kul med tanke på att jag jobbar på ett skolbibliotek.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hehe... jag försöker få till lite radikala åsikter i min blogg som du vet, men jag tror inte jag lyckas särskilt bra... Jag är väl för feg helt enkelt.



Vet inte vad jag sa till folk när jag var liten, eller jo, jag brukade säga till folk att jag hade haft en syster som gått ut i gatan och blivit påkörd... Till historien hör väl att jag inte fick syskon förrän jag var åtta. Dramatisk redan som barn alltså...

2008-06-03 @ 23:19:38
URL: http://constantlypray.blogspot.com/
Postat av: Ylva

Mathilda. Åsikter ska man ha, och reaktioner vill man ha. Det är två av anledningarna att blogga.



Det var tur att du inte sa att du hade en syster som går på gatan.

2008-06-04 @ 09:21:26
Postat av: Klas

Åsikter är överskattat.

Jag försöker göra mig av med dom,

gång på gång på gång.

2008-06-04 @ 10:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0