Pollymani

Polygami är förbjudet i Sverige men inte Pollymani! Jag vill rekommendera nya Polly med smak av hasselnöt och kokos. Den skulle jag lätt kunna bli beroende av, njunn, njunn, njunn... Eftersom jag är så slö, jag menar stillsam (tack, Helena, för den definitionen), tror jag knappt någon märker av mina eventuella manier. Jag skriver och planerar mer än vanligt och säger och gör lite konstigare saker men på det hela taget tycker jag att det är ganska roligt. Det som bekymrar mig är att jag har svårt att sova. Det är så tråkigt att vara vaken nästan hela tiden fast man är trött.

Om man har en liten båt och en å på andra sidan vägen kan det ibland vara trevligt att vara ute i den och på den. Då ska det vara fint väder eller åtminstone inte regna. Idag var vi ute i båten på ån och gissa vad! Det började regna. Jag blir sjusärdeles kinkig då och det VET sambon så jag förstår inte vad han ska ha med mig för! Att han vill fiska är helt i sin ordning men blanda inte in mig i det. Han tyckte jag var gnällig och då hade jag inte ens börjat gnälla. Jag är inte negativ, jag är saklig och realistisk! När vi hade åkt en bit och vänt och han körde förbi platsen där vi hade bilen tyckte jag att det fick vara nog. Jag pekade på ett sotsvart moln och frågade vad han trodde att det betydde. Vi blev sura båda två och jag slapp följa med till stugan där det också är ack, så tråkigt när det regnar.

Kommentarer
Postat av: G.P

Njuuuuuuuuuunn!

2009-04-21 @ 16:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0