Skåda, skejta, slalom...

Det ska bli intressant att se vad vi ska göra idag för vi har inte bestämt något än. Med min kompis är det så att vad som helst kan hända. Igår berättade hon att hon vill lära sig fågelskåda, bergsklättra, åka slalom och skateboard. Min inte fullt så våghalsige skådarvän blev lite milt förvånad över hennes vilda framfart men vi får väl se om han vågar ta med henne ut i fågelmarkerna någon gång i höst. Han säger att det är bättre skådning då och nu framåt är hon upptagen och ska åka till Los Angeles, London och gärna flera andra ställen.

Kommentarer
Postat av: Skådarkompisen

Ja, där kan visst allting hända... men jag får väl ta mig uppåt hennes trakter framåt hösten så får jag väl se om jag får sällskap i fågeltornet eller inte. :oþ

2008-06-24 @ 19:04:44
Postat av: Ylva

Finns där ett fågeltorn? Där får du garanterat sällskap i så fall. Om hon inte befinner sig i Addis Abeba eller Las Vegas när du är på Nolhagahumör...

2008-06-24 @ 19:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0