Andra chansen

Haha, vad glad jag blev när Nordman gick vidare till finalen i Globen och inte Carola! Nu måste jag förresten kasta in en rolig grej jag läste på www.tjuvlyssnat.se. Det var en kille som hade haft dåligt sex; det var som att vifta med en limpa i Globen... Hm, ja, Carola, henne är jag trött på. Jag gillar i och för sig Andreas Johnson men han ska hellre sjunga ensam. Nu brukar ju jag gilla duetter med en kvinnlig och en manlig röst, men den där var inte speciellt bra. Jag tycker inte att deras röster gör sig bra ihop helt enkelt.

Sibel är gullig och har en fantastiskt stark röst men det var oväntat att hon vann över Ola. Jag trodde han hade alldeles för många småflickfans för att det skulle gå vägen. Hoppas Sibel lär sig att svara bättre på frågor bara för hon var så glad så hon lät helt puckad och bara rabblade att hon var så glad oavsett vad frågan var.

Idag lyssnade jag lite på texten till Mikas Lollipop. Jag har inte funderat så noga över den förut men, alltså, vad är det här?: Suckin´ too hard on your lollipop, oh love´s gonna let you down. Han får väl säga till om man suger för hårt?...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0