Bert Karlsson & Kristian Luuk

16905-36
Nu är mina föräldrar i Spanien så jag passar på att lägga in en rolig bild från Kennedy Space Center när de inte kan protestera... Vi ser ju mer utspejsade ut än alla raketer tillsammans! Det finns inte många vettiga kort på familjen Svensson. Det blir alltid katastrof när vi försöker ta familjebilder. Till och med proffsfotografen misslyckades och vi skrattade så vi dog när de ville ställa ut en förstoring i skyltfönstret och sälja till oss till ett rabatterat pris. Nej, tack, vi ska inte ha oss i skylten så hela Hedemora kan gå förbi och skratta åt löjliga familjen! Jag och brorsan brukar kunna se någorlunda normala ut men föräldrarna har något slags fotohandikapp.

Sambon meddelade att både Bert Karlsson och Kristian Luuk satt vid borden bredvid när han var på Arlanda och att folk fick långa öron. Vad pratade de om då? frågade jag. Jag lyssnade inte, svarade sambon. Jamenåh, han får väl tänka lite på mig också?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0