Hugh Grant och Milind Soman

Jag drömde att jag hånglade med Hugh Grant. Fast han såg ut som Milind Soman, Saladin med den hypnotiska blicken i Arnfilmen. Vad fantasifull jag är när jag sover. En blek engelsman och en eldig arab, nej, så säger man om hästar. Jag googlade fram att han är född i Skottland - syns inte, och flyttade till Indien när han var sju år.

För att inte resa så mycket så är det ett väldigt färande (nu pratar jag nog småländska) på sambon. Denna vecka ska han till Köpenhamn och Helsingfors. Jag har inget emot att vara ensam några dagar ibland. Men inte i lammningstider. Jag hoppas det är några veckor kvar till tillökningen. Det är bara sambon, inte jag, som kan kräma in sig med matolja och hjälpa till att förlösa lamm som ligger fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0