Humor är sexigt

Visst är humor sexigt och jag tycker det är jättekul att Björn Gustafsson har blivit sexsymbol åt Sveriges alla fjortisar, och även äldre tjejer. Men så undrar man lite om det inte mera är kändisskapet som lockar. Innan, när jag bara sett Björn i Parlamentet, verkade han inte alls så populär hos småtjejerna. Nu efter melodifestivalen har det blivit helt kaos runt honom. Naturligtvis kan man inte tycka så mycket om någon man inte vet om, men det har ändå blivit väl mycket hysteri nu, tycker jag. Jag tycker också att Björn är rolig, men jag tycker inte han är särskilt sexig, den lille valpen. Min grej är män som står på scen och sjunger och/eller spelar gitarr. Eller är roliga för all del. Som Thomas Järvheden och Lennart Bång nu senast. Vad ser Sienna Miller hos Rhys Ifans förresten? Jag har bara sett honom i Notting Hill och då spelade han hopplöst galen bostadskompis till Hugh Grant, som för övrigt är sexig. Nej, nu vet jag inte vart jag vill komma riktigt. Bäst att gå och äta lunch! Jag fick förresten ett par våffor igår kväll fast jag egentligen var jättemätt när jag kom hem till vännerna.

Kommentarer
Postat av: Maria

jag håller med, tror att många av dem som skriker efter honom inte hade brytt sig om han gått i deras klass.

2008-03-26 @ 12:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0