Melodifestivalen, jaha

Jaha, nähä, var det inte det jag visste. Jag tycker det är tråkigt att vi ska skicka iväg Charlotte Perrelli en gång till, man borde bara få åka en gång till den stora Eurovision Song Contest. Jag satt och hoppades in i det sista att Sanna Nielsen skulle vinna, som Sverige ville.

Vi är så trötta så vi orkar inte gå ut och fira St Patrick´s nu. Tullamore lads lär komma hit flera gånger. Jag vet inte riktigt varför Harrys alltid tar hit dem när det finns hur många irländska band som helst. De kanske bor i närheten. De är bra, men som sagt, det finns ju massor av andra man också kunde lyssna på någon gång.

Jag tycker det är kul att tvinga fram reaktioner. Jag förstår inte riktigt dem som tycker att jag är dålig på att höra av mig, jag är ju skitbra, mailar och messar jättemycket! Som nu när jag har pepprat alla med mail på lilla lammet. Och så tycker jag det är jättekul att få svar. Ha, ni anar inte hur mycket jag ska messa sedan när jag får mitt nya abonnemang med 4000 sms/månad. Det blir alltså billigare ju fler SMS jag skickar med en månadskostnad på 99 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0