Profilbild?

16905-41
Hm, två lamm som leker. Visst ser bagglammet nöjt ut och den vita har tungan ute... Jag frågade en kompis vad man ska göra med facebook och hon sa "titta på bilder". Då tänkte jag klura ut hur man lägger in bilder där. Det gick ganska dåligt. Jag råkade lägga den här som profilbild och det var väl en ganska besynnerlig bild om jag vill visa hur jag ser ut... Så jag bytte raskt ut den mot en suddig nattbild på mig. Och jag vet fortfarande inte hur man skapar ett fotoalbum på facebook. Det stod att man skulle ladda ned något program såklart och det hade jag inte rättighet till. Jag får väl fråga sambon som vanligt men det bär mig emot eftersom han retar mig för att jag fastnat på facebook som jag inte alls skulle. Jag laddar ned nästan varenda applikation jag får...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0