Pingst

Pingsten - hänryckningens tid.
Jag: Är du hänryckt?
Sambon: Hän, hän.
Jag: Aha, det är en småländsk högtid. Vart ska du hän?

Igår hade jag tänkt gå på Kung i baren. Det brukar jag ju alltid göra eftersom det är enda gången det är 28-årsgräns. Vi var och åt pizza på Le Chef. De hade väldigt goda pizzor från vedeldsugnen. En capricciosa blev annorlunda med mozzarella, färska champinjoner och parmaskinka. Tyvärr var det förvirring och dålig service och först fick vi vänta jättelänge på att få in drickan och sedan länge igen innan vi fick beställa. Lustigt nog gick det väldigt fort att få pizzorna sedan och jag hoppas att de får lite ordning på det där snart. När de har två personer som tar upp beställningar ska de väl kunna hålla ordning på vem som gör vad? Efter middagen gick vi på Harrys och konstaterade att där inte var mycket folk, och så gick vi på Stengrottan en stund. Jag ändrade mig och ville inte gå på Kung i baren längre när det var så dåligt med människor ute. Sambon sa att jag ändå verkade sur, fast det var jag som bestämde det själv. Jag vill ju vilja! Jag vill tycka att det är kul att gå ut. Som tur var så var jag ju ute och hade galet roligt i fredags så det får räcka som helgnöje.

Kommentarer
Postat av: Patrik

Minneskonserten i Skärblacka 10/5 var mkt bra. Där blev man lite hänryckt må jag säga.

2008-05-12 @ 17:32:55
Postat av: Ylva

Tror säkert det var high life i Skärblacka i helgen!

2008-05-12 @ 22:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0