Slamträsket

Idag har jag träffat Klas, ni vet den här poeten som jag känner,  för att lämna skivor (och låna en bok skulle det visa sig). Han verkar lite upprörd över min simpla musik- och poesismak och försöker förklara det geniala i hans diktning som jag inte förstår. Jag säger att jag inte kan hålla på och förstå allting, att jag tyckt om hans sångtexter i Klas kapell. Han säger att jag får komma ur de där trubadur- och slamträsken snart. Undrar om han fattade själv hur rolig han var där, han menar poetry slam som jag ju nyligen upptäckt, men jag kom på det vitsiga med slamträsk först efteråt. Jag trivs ju i mina träsk och har inte tänkt tröttna på vare sig trubadurer eller slampoeter på länge, länge, kanske aldrig.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Lyssna inte på vad Klas säger, han sitter också fast i träsk ibland... ;)

2008-05-29 @ 10:14:00
URL: http://constantlypray.blogspot.com/
Postat av: Maria

inget fel på att vara träskvarelse om det inte är i en taskig B-film.

2008-05-29 @ 10:43:09
URL: http://morellens.blogg.se/
Postat av: Shrek

måste all skit man säger ventileras i det här jävla bloggträsket

(jag är egentligen en mycket ödmjuk människa, kanske den allra ödmjukaste som finns)

2008-05-29 @ 16:20:53
Postat av: Ylva

Mathilda. Jag tror också det.



Maria. Det är inget fel på att bada i slamdamm heller.



Shrek. Japp, om man är så jävla rolig så måste man bli citerad här. Oftast nämner jag inte namn men är man känd får man stå utsatt (!). Om det är riktigt illa får man be mig ta bort skiten.

2008-05-29 @ 19:12:22
Postat av: lika skitanonym som vanligt

ja ja ja,det kunde ju faktiskt varit mycket värre, man kläcker ju ur sig en hel del,

lite Tarkos-kommentarer framöver, så är allt förlåtet

2008-05-29 @ 20:02:09
Postat av: Mathilda

Shrek: Ta det lugnt. Andras skit ventileras också i bloggträsket titt som tätt, kolla bara på tjuvlyssnat.se.

2008-05-29 @ 22:16:11
URL: http://constantlypray.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0