Solblekt turist


En bild från 060825 när jag hade sådär solblekt hår som jag vill ha. Jag är på god väg och var jättenöjd när två personer kallat mig blondin samma dag. Jag tar det som en komplimang. Att håret sedan blir torrt och sprött som okokt spagetti och att man helst ska skydda sig med någon ful keps eller scarf orkar jag inte bry mig om. Okej, det finns människor som kan se snygga ut i keps och olika huvudbonader men jag är inte en av dem.

Det här är en annan bild från vår bilminisemester (vi åkte genom Värmland när vi skulle till Hedemora). Vi hade en fruktansvärt vacker kväll vid Vänerns strand med en sådan här solnedgång.

Jag tokbloggar idag eftersom jag kommer att få bloggabstinens nu några dagar framöver. I extremast tänkbara fall kommer jag inte att blogga förrän på måndag. Hade jag varit hemma hade jag turistat här men nu ska jag och mamma turista i hennes gamla hemstad Norrköping i stället. Det ska bli trevligt för jag saknar verkligen den mysiga staden.


Kommentarer
Postat av: Patrik

Välkommen til Norrköping för tjyvingen hi hi.

2008-05-30 @ 06:40:12
Postat av: Ylva

Patrik. Tack. Jag får se vad som händer, vi har inte planerat så mycket.

2008-05-30 @ 13:46:24
Postat av: Patrik

Det var varmt i Norrköping idag den 31/5. Blib hade fullt hus åtminstone.

2008-05-31 @ 17:50:34
Postat av: Ylva

Det var väldigt varmt och väldigt fint i Norrköping. Blib? Menar du biblioteket, eller?

2008-06-01 @ 21:38:23
Postat av: Patrik

Vi var inne på ljudtävlingen o kikade. Blib=Bra ljud i bil. Dem har god glass ute i Abborreberg. Vi intog en mjukglass i våffla i Småbåtshamnen i Lindö.

2008-06-02 @ 15:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0