Bikini

Jag blev jättenöjd i somras när jag var i England och matchade ihop en egen bikini genom att först köpa ett par byxor och sedan en överdel i en helt annan affär. Tyckte det var kul att det var engelska färger men det är nog mer Stars and stripes än Union Jack. Ja, ja. Nu har jag fått så pass mycket distans till sommaren så jag vågar lägga ut en lättklädd bild. Det var hemskt vilken repig spegel vi har förresten!




http://yfronten.blogg.se/2008/august/  Inlägget Bibliotek och låg midja från den 6 augusti.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem vill egentligen se en sådan här bild, tror du?

2008-11-21 @ 21:16:03
Postat av: Ylva

Det var så länge sedan du kommenterade så jag hoppades att du dragit åt helvete. Läs inte min blogg utan gå till http://svt.se/bolibompa i stället!



Det verkar ju inte hjälpa att radera dina kommentarer. Läs inlägget KUK från den 29 augusti och sluta trakassera mig!

2008-11-22 @ 11:44:48
Postat av: Bengt

Snygg mage, grrrrrrrrrrrr

2009-11-27 @ 21:31:24
Postat av: Ylva

Bengt. En snäll kommentar! Tack för den.

2009-11-27 @ 22:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0