Fem gånger Gud och Anna

Igår var jag och såg Fem gånger Gud, en pjäs av Jonas Hassen Khemiri. Den var rolig men för invecklad för att jag ska recensera. Sedan såg jag Idol. Nu åkte Anna ut och jag som ville att hon skulle vinna alltihopa. Säkert blir det Kevin som vinner och det är han värd för han är mest proffsig. Sedan tycker jag inte att sången sticker ut något särskilt men hoppas hellre att han vinner än flickfavoriten Johan, som inte har särskilt bra sångröst utan mest är charmig och jag fattar att många röstar på honom.

Kul med pjäsen var att manusförfattarens bror Hamadi Khemiri var med och oj, vad de är lika!


www.riksteatern.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh den vill jag också se, är den sevärd?

2008-11-22 @ 12:02:07
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Ylva

Den är absolut sevärd! Väldigt mycket skratt men man fick tänka efter också.

2008-11-22 @ 12:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0