Kulturfyran

Extra fyra denna vecka från http://kulturbloggen.com/?cat=13

1. Vilken är din favoritlåt om kärlek?

2. Vilken är bästa boken om kärlek?

3. Bästa filmen om kärlek?

4. Minns du din första kyss?

1. Försent med Ratata från skivan Paradis 1984.

2. Svårt. Det senaste året har Maken av Gun-Britt Sundström gripit mig mest.
3. Mitt Afrika minns jag som en favoritfilm. Jag blev fascinerad av Robert Redford fast jag bara var elva när jag såg den.
Example
www.extraallt.com
4. Italienaren Salvatore i Hastings 1989. Jag var femton och dum nog att följa med honom hem. Tur för mig att det inte var värre än att jag kom hem med t-shirten ut och in.


Kommentarer
Postat av: hannie

1. Rod Stewart - When a man loves a women

2. Den var för svår ;D

3. Loce Actually eller Stolthet och fördom

4. En filmkyss så det bara small om det! Mitt i stan, mitt i natten, ståendes i regnet och bara lampor i träden. MUMS!

2008-11-22 @ 13:00:38
URL: http://hanniepannie.blogg.se/
Postat av: Ylva

Hannie. Mmm, fin kyss!

2008-11-22 @ 13:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0