Mera kravaller

Jag tyckte synd om tiggarna i Prag för de låg så himla obekvämt. Tidigare har jag aldrig sett sådana som ligger på knä med huvudet på marken och tigger. Första gången det hände frågade jag sambon "Vad är det där? Är han hög?" för det var en man som såg ut som om han hade tippat omkull och låg med fötterna i luften. Sedan såg jag flera stycken men jag förstod aldrig varför de inte kunde sitta i skräddarställning eller så, som "vanliga" tiggare brukar göra. En gubbe hade åtminstone en egen betongkloss. På den stod det:

In case of riot:
1. Lift stone
2. Throw it

www.flickr.com

Kommentarer
Postat av: Spiderchick

haha what?

2008-11-05 @ 19:48:59
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0