Mobilskoj

Jag minns nu att jag hittade en ny funktion på min mobil sent en natt (till söndag). Det går att skicka roliga ljud som SMS. Jag råkade skicka en fruktansvärt enerverande klockringning till en före detta kompis före detta nummer. Vad förvånad killen i Karlstad, som har numret nu, ska ha blivit. Hoppas inte tjejen han är sammanboende med blir arg för att han får skumma SMS mitt i natten.

Lite trögt är det att börja jobba varje gång man varit ledig. Jag var tvungen att byta lösenord på ett av mina tre inlogg och det går ju aldrig att ha samma på alla. Nu är jag framme vid nummer elva. Det är ett lösen som är så rigoröst skyddat så att man inte får ha samma som de senaste 25 gångerna. Hur stor risk kan det vara att någon vill hacka sig in på vår bibliotekskatalog?!

 www.travelaid.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0