Musikquiz

Igår var vi på musikquiz. Vi hade 17 rätt av 20 och kom tvåa. Jag var uppe vid scenen två gånger och sambon sa att jag tydligen kommit över min scenskräck. Det får ju lov att vara väldigt speciella tillfällen för att jag ska synas frivilligt. Jag var med och tävlade om förstaplatsen. Då skulle en från vardera laget försöka gissa vad det var för låt som spelades. Helt förvirrande spelade de alla låtar på melodin Öppna landskap så det var svårare än introtävling. Jag missade min låt. Men när jag gått och satt mig delade bandet ut t-shirts till vinnande laget och så skulle jag också få en för att jag bloggat så mycket om Paddington Covers så då fick jag gå fram igen för att ta emot den.

Sambon gillar också Paddington. I fredags när vi pratade med sångare Bengan sa sambon "Du är vår julspelare". "Ljuspelare?" undrade jag och Bengan. "Nej, du spelade på vår julfest."

www.paddingtoncovers.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0