Om natten

Jag förstår mig inte. Vi var ute igår för att Tullamore lads spelade på Harrys och det är alltid trevligt. Jag har pratat med oh, så många killar/män/gubbar. Till en kille sa jag att han är lite konstig och när han frågade vad jag menade med det så kunde jag inte svara. Jag vet fortfarande inte vad jag tänkte.

När jag träffade en finne pratade jag finska. Med mitt begränsade ordförråd blir det konstigt. Hej små knattar, ölflaska, träkuk, får ej övertäckas, Sverige, Finland... En fras som jag inte sa fick jag höra i stället; jag älskar dig.

Jag pratade med en av grabbarna bakom Myreborocken och skrev "15 nov aid" på ett kvitto. Det betyder att jag ska stötta dem genom en konsert på Godsmagasinet.

Idag ska jag inte dricka Rom&cola.


www.tullamorelads.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0