Språkverktyg

Nu har jag roat mig med Googles språkverktyg igen.

Jag frågade en lärarkollega om han hade haft ett bra lov men han har varit inkallad hela veckan. I asked a teacher colleague if he had had a good holiday but he has been called up all week. Det trodde jag knappt fanns längre. I just thought it was longer. Han ska kunna rycka in nästa år när det ska komma EU-politiker till Växjö så det inte blir kravaller. He should be able to jump into the next year when it will come EU politicians to Toowoomba so there will be riots.

Växjö = Toowoomba!

http://en.wikipedia.org/wiki/Toowoomba

Kommentarer
Postat av: stinnepigen

Hmmm... Man kanske skulle föreslå Toowoomba som ny vänort till Växjö med detta som bakgrund...

2008-11-05 @ 06:33:10
URL: http://stinnepigen.blogspot.com
Postat av: Ylva

Bra idé. Jag gör gärna ett vänortsbesök där!

2008-11-05 @ 16:29:14
Postat av: lena

Ha ha ha, fantastiskt!!!

2008-11-06 @ 18:30:17
Postat av: Elton

Så farväl, gult tegel väg, där hundar i samhället tjuta. Du kan inte växt mig i din takvåning. Jag tänker tillbaka till min plog.

2008-11-07 @ 21:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0