Dagens outfit och fitta

Nä, ni, om vi skulle ta en dagens outfit i alla fall så får ni ser hur dumt det blir. Svårt att ta kort på mig själv så det blir utan bilder, helt menlöst. Samma som gårdagens outfit. Eftersom jag inte vill att någon annan ska ha likadana kläder köper jag udda grejor, eller blandar gammalt och nytt.

Dagens outfit på jobbet:

Roliga jeans med fjädrar målade i tyget, köpta för 8 euro i Madrid 2004
Svart linneskjorta med öljetter i hals och ärmslut, märket Salsa, köpta på T & T i Hamneda för kanske tre år sedan

 
Jag kom på att jag kan ta närbild på mönstret åtminstone.

Kvällens outfit på motionspromenad:

Urtvättad marinblå och gråmelange lufsenjacka med Prioritytryck, sponsortryck från reklambyrån CJ´s screentryck och en Wasavolleylogga som väninnan ritat. Köpt från Sportjohan tidigt 90-tal som lagoverall.

Solblekta marinblå byxor med dragkedjor så det går att ha tre olika längder, köpta ganska nyligen en marknadslördag på salutorget.

Utnämningen Dagens fitta går till resebolaget Sterling för deras omöjliga sajt, där jag inte kan boka en resa till Prag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0