Dela oss inte

Nu har lustigaskyltmakaren på ICA jobbat igen. Idag hittade jag en liten skylt mitt i bananerna som sa "Dela oss inte, vi har ju växt upp tillsammans!". Men om jag bara vill ha en eller två bananer då? Jag går väl inte och särar på banansyskon på ren jävelskap?

Det höll på att hända något fånigt på ICA, förresten. Jag plockade till mig en bok, scannade den och lade den i väskan. Sedan stod jag och bläddrade i nya kokboken som ICA:s kunder medverkat i. En människa ställde sig bredvid mig och plockade upp en bok och jag fick för mig att jag lagt ifrån mig den boken jag skulle köpa och var precis på vippen att säga det, men så såg jag att tjejen också höll i kokboken. Det hade blivit absurt om jag ryckt boken ur näven på henne och sagt att jag skulle ha den när vi stod vid en pall med flera hundra exemplar. Ungefär lika dumt som när jag åkte tåg och satt helt ensam i en vagn och det kom fram en människa och sa att jag satt på hennes plats!

 http:/e24.no

Kommentarer
Postat av: Maria

med sånna skyltar får jag lust att dela bananerna för att djävlas...

2008-10-08 @ 10:59:59
Postat av: Ylva

Så du är en sådan elak banandelare?

2008-10-08 @ 18:37:29
Postat av: Maria

egentligen inte men om de gnäller över det blir jag obstinat... skall jag behöva köpa en hel bananstock kanske? VA?

2008-10-08 @ 21:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0