Mina varor

ICA har börjat med en ny grej; mina varor. Det betyder att jag får 20% rabatt på några utvalda varor som jag köpt de senaste sex månaderna. Det låter trevligt, och det är många av sakerna jag kommer att köpa. Lite frågande ställer jag mig dock till urvalet och undrar hur det görs. Jag har två veckor på mig att köpa grillolja till förmånligt pris. Grillolja? Det är ganska säkert att vi inte kommer att grilla mer i år. Gräddfil är också förenat med sommar och potatissallad för min del men jag kanske kan komma på något annat att ha det till. Förslag? Jag äter inte sill. Jag dricker förresten inte snaps heller. Varje midsommar gör jag inte det. Okej, en halv kan jag ta. Några gånger.

www.matservice.se

Kommentarer
Postat av: Maria

spännande urval det där... vi fick rabatter på katt- o hundmat, tomater, parmesan o hushållspapper (o geishachoklad med... hur DET nu kan komma sig?)

2008-10-17 @ 15:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0