Våffla/våfflor

Nu steg Fratellis lavinartat (nej, det går inte att stiga lavinartat men vad är det jag letar efter för ord då?) i popularitet hos mig! De har våfflor! Jag brukar bli besviken på att det ofta står våfflor och pannkakor fast man bara får en och här är det tvärtom. Det står "våffla med sylt och grädde 29 kr" på en skylt. Jag fick två våfflor med sylt och en lyxig och ganska stor kula italiensk vaniljglass samt några frusna hallon och blåbär ovanpå för samma pris.

Jag har köpt en trevlig bok som heter Café Småland och  nu vill jag såklart åka runt och prova alla 51 fiken. Projekt!


Kommentarer
Postat av: stinnepigen

Hojta till när det är dags att besöka Öhrs Lantcafé, så stämmer vi träff där!

2008-10-03 @ 20:06:31
URL: http://stinnepigen.blogspot.com
Postat av: Ylva

Stinnepigen. Ja, en bloggdejt, vad kul! Det har jag aldrig haft.

2008-10-04 @ 16:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0