Arn

Jag kollade på reklamationsnämndens hemsida och fnissade lite åt rubriken ARN i media.
http://www.arn.se/ Undrar hur många felsökningar de får på det från alla som vill läsa om Arn. Jag och sambon var och såg nya Arnfilmen igår. Jag började gråta fyra gånger och det skulle ha blivit fem om det inte vore för att två jättegripande scener gick i varandra. Så rörd brukar jag inte bli. Jag tyckte filmen var bättre än ettan men sambon tyckte det var för ltie action. Honom kan jag knappt gå på bio med. Det var ju jättemycket action och blod och splatter! Kändispoäng: filmerna är inspelade till ganska stor del på KK:s (Kultur-Karin) föräldrars mark i Varnhem.

Här är Joakim Nätterqvist som Arn och Milind Soman som spelar Saladin. Han har fortfarande farligt hypnotiska ögon men jag såg på något program på TV när de sminkade honom och blev lite besviken när de målade svart runt ögonen. I min enfald trodde jag faktiskt att han var sådär svartögd naturligt.

 http://www.imdb.com/
www.frontface.se

Kommentarer
Postat av: maria

undra just när jag skall lyckas se den, tyckte att ettan var rätt usel...

2008-09-01 @ 19:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0