Kändisspaning

Eftersom jag är en sådan nitisk mässgångare har jag skrivit ut ett eget program med saker jag vill göra på bokmässan imorgon. Det är ovanligt få kändisar i år men å andra sidan ovanligt många som vet vem jag är.  Sara Larsson är en kompis som jag jobbat ihop med på Ljungby bibliotek och hon är en av författarna till Effektiv sökning på nätet. Emelie Asplund har jag tränat volleyboll med i Hedemora. Hon är fotograf och aktuell med böckerna Bara bröst och Singel i Tokyo. Klas Matthiasson, Ljungbykille som jag ofta nämner här. Han ska uppträda med dikter ur boken Urklippt. cirklar & fyrkanter.

Sedan ska jag försöka höra några som jag pratat med men som nog inte vet vem jag är. Niklas Törnlund, Katarina Mazetti, Jonas Hassen Khemiri, och Mark Levengood.

Det är min plan förutom att jag ska lyssna på en massa andra okända och kända människor.


Kommentarer
Postat av: Elon

Duktigt mycket att göra alltså...

Själv ska jag bara lyckas med bedriften att undvika Jan Guillou, som jag kanske har nämnt tidigare.

2008-09-25 @ 21:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0