NASA

Om man köper fyra förkylningsprodukter (tror jag faktiskt de kallar det) på Apoteket nu så får man en bok av Christer Fuglesang på köpet. Den har jag satt i händerna på sambon som säger att den är intressant.

När vi var på NASA förra sommaren störde jag mig på att månbilarna såg så leksaksaktiga ut. Som om en femåring lekt med folie, liksom. I USA vet man aldrig (jo, för det mesta vet man att inte) om det är äkta eller fejk, men just på NASA så tror jag att det var ovanligt mycket äkta grunkor. Föga förvånande har de också världens största space shopping center. När vi gick runt och tittade på raketer kommenderade de via högtalare att alla skulle gå inomhus för att det var åska på gång. Det var lite coolt. Det är hög säkerhet på det där stället och jag kan tänka mig att de inte vill bli stämda, som man kan bli för vad som helst i USA, för att besökare blivit träffade av blixten.









Kommentarer
Postat av: Spiderchick

som tur är har jag inga brösthår att tvinna... puh! =)

2008-09-23 @ 20:16:26
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0