Att glömma

Jag undrar vad jag ska glömma den här gången. Eller denna gången som de säger här utan att fatta att det heter denna gång. Det kanske är småländska och helt rätt grammatiskt, jag har slutat att förundras, men registrerar det varenda gång  (gången?...) utan att säga något. Mina föräldrar kommer snart hit och då flyttar vi ut till stugan igen. De får följa med och handla så blir det inte bara mitt ansvar när det fattas en massa sedan. Det löste sig med ägg förresten, vi fick både äggröra och kokta ägg hos danskarna som har den fina traditionen att bjuda oss på påskefrokost. Inte i Danmark då, utan i Runkarp där vi bara har en brant backe hem.


www.hallekis.com

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Det var väl för väl att det löste sig med ägg..har du läst färdigt din påskekrim då ?? :-)

2009-04-13 @ 19:43:34
Postat av: Ylva

Gunilla. Jag skulle väl inte läsa någon påskekrim?

2009-04-14 @ 11:37:53
Postat av: Gunilla

jag trodde du som läser så mycket, hade den traditionen :-)

2009-04-14 @ 13:00:02
URL: http://smulan-67.blogspot.com/
Postat av: Ylva

Gunilla. Jaha, jag trodde du var ironisk. Jag brukar inte läsa deckare.

2009-04-14 @ 13:57:23
Postat av: klara

SV: haha ja, då är det här brödet perfekt!! :D

2009-04-14 @ 14:05:32
URL: http://klarastiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0