I tidningen

Nu har jag fått tidningen som media gjort och där jag är intervjuad. Bloggfantast står det. Det är jag och Blondinbella. Jag ser lite svagsint ut men det är väl bara att inse att jag ser ut sådär på jobbet eller åtminstone på kort. Jag får ofta något dimmigt i blicken när jag ska vara med på kort. Till och med den professionella fotografen som tog mina studentkort ville ta om bilderna för att jag var "suddig i synen" fast så sa hon inte riktigt, men jag sa att det inte var någon idé för att jag ser nog ut så där. Hur som helst är det kul att få vara med i elevtidningen.



Kommentarer
Postat av: Gunilla

Wow, du och blondinbella på samma uppslag, det blir nått att berätta för barnbarnen typ :-D

2009-04-03 @ 09:13:15
URL: http://smulan-67.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0