Kudde

Jag brukar inte bry mig så mycket om heminredning men ibland handlar jag nytt. Igår öppnade Gripsholm hos oss och när det kommer en ny affär ska man stötta. Jag såg en stor och mjuk kudde som jag gillade, men så köpte jag inte den. Jag berättade om den för sambon och på kvällen sa jag att jag fortfarande tänkte på den där kudden, så han är föreberedd på att den ska bo hos oss. Idag köpte jag den. På ena sidan stjärnor och på den andra streck. Man kan ha den i ena kuddhörnet så här:


Att det ser ut som kaos hemma hos oss beror på att det är kaos hemma hos oss. Nytvättad tvätt som inte kommit in i sina skåp än och saker som ska ut till stugan.

I andra kuddhörnan kan det bli så här:


Kommentarer
Postat av: nipe

åååååååå! Tack! Jag har en sån kudde, fast svart och har sen jag köpte den letat efter en till. Ska skicka mamma på stört att inhandla!

2009-04-24 @ 18:56:08
URL: http://enlitenplatsietern.blogspot.com
Postat av: Ylva

Nipe. Oj, hoppas den finns i svart då.

2009-04-25 @ 22:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0