Kulturfyran

Veckans kulturfyra från http://kulturbloggen.com/?p=8892

1. Vad tycker du om bilmodellen Volvo? Vad betyder den för dig?

2. Gillar du bilar och att köra bil?

3. Vilken är din favoritbil?

4. Om du fick besked idag att du få gå från ditt jobb: vad skulle du göra då?

1. Jag tycker att de är rymliga oftast. Jag hade en lärare som bara körde Volvo för han sa att det var den enda bilen som hade plats för hans långa ben. Han kallades Frallan, först Långfrallan, för att han var lång och undervisade i franska. Volvo för mig betyder svenskt märke, kvalitet, bilskolebil.
2. Nej, jag tycker illa om att köra. Ironiskt nog äger vi två bilar (en stor Mitsubishi och en liten Renault), en traktor, ett släp och en båttrailer.
3. Mini Cooper.

AC Schnitzer R56 MINI Cooper S
http://drive.line.com

4. Bryta ihop fullständigt, det finns inget annat jag vill göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0