Kvällen

Jag tittar på gårdagens inlägg.

Planer för kvällen:

* Åka till Växjö
* Köpa solpaneler
* Köpa vitlökspress
* Köpa snacks till Valborg
* Äta libanesiskt på Ali Baba
* Gå på Big Comedy
* Skratta åt (dregla på) Henrik Schyffert (övriga ska jag endast skratta åt)

Trots att jag ingalunda lyckades med allt är jag nöjd med kvällen.

*Åka till Växjö? Ja.
* Köpa solpaneler? Nej, de var slut på Jula.
* Köpa vitlökspress? Nej, jag hittade bara en i plast på Åhléns och den skulle jag snart knäcka sönder.
* Köpa snacks till Valborg? Ja, jag köpte en 500-grams chipspåse på Rusta.
* Äta libanesiskt på Ali Baba? Nej, de hade stängt för renovering så det blev kebabtallrik på Bröderna Bloms Plåt (skummaste namnet på ett matställe).
* Gå på Big Comedy? Ja!
* Skratta åt (dregla på) Henrik Schyffert? Ja. Övriga skrattade jag endast åt.


www.alltomstockholm.se

Kommentarer
Postat av: nipe

Bröderna Bloms Plåt! Det är grejor det...

DÄr har man ätit "några" gånger, under åren i Växjö...

2009-04-17 @ 20:43:16
URL: http://enlitenplatsietern.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0