Once

Jag var och såg filmen Once som kallades för musikal, fast det inte var det utan mer en musikfilm. Irländare pratar så fint så jag borde ha en hemma bara för det. Jag hade faktiskt en irländare när jag var arton och åkte häst och vagn på Dinglehalvön en vecka. Niall Goodwin i Castle Gregory, en liten by som bestod av hans familj och en pub ungefär. De var arton syskon och det räcker för att det ska finnas en pub på Irland. En snabb sommarflirt, men usch vad roligt vi hade den sommaren, jag och mina kompisar som lekte tinkers i den där hästvagnen. Nu nöjer jag mig med min halvengelsman, det är inte illa det heller.

Once is not your average type of musical
http://www.independent.co.uk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0