The love generation

Idag hade estettreorna sin avskedskonsert och jag hann höra halva ungefär. Jag skulle gärna gå på kvällsföreställningen också, men jag vet inte än om jag ska åka till stugan. Esteterna är så proffsiga så jag hoppas att alla ska få hålla på med musik i någon form. Jag satte mig bredvid en musiklärare och sedan kom jag på att det blir pinsamt om jag börjar klappa helt i otakt. Det brukar jag göra nämligen. En gång var det en trubadur som bad mig och mamma att låta bli att klappa för han blev störd. Sedan sa han åt oss när vi skulle klappa... Undrar om han spelar fortfarande förresten, Brendan Kidulis. Googla lite... ja, minsann, men vad gammal han ser ut.

http://www.brendankidulis.com/

Not_kvMissa inte - Konsert fredagen den 24 april!
Klockan 12 bjuder esteteleverna från årskurs 3 in till konsert - The Love generation -  i Spegelsalen.

Konserten hålls även på kvällen klockan 19:00 då även allmänheten är varmt välkomna!
(Inget inträde - men gärna utträde)

www.sunnerbogymnasiet.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0