Badskor

Igår fick jag flera goda tillfällen att prova mina nya fula badskor som jag köpt för att kunna bada i ån utan att riskera att skada mig på glas och annat.

Först åkte jag inlines. Det gick svindåligt! Jag har inte åkt på länge och var ostadig och dum, stapplade ut på ett övergångsställe framför en bil och ramlade nästan på refugen. Men jag åkte ungefär en timme ändå och sedan var jag genomsvettig och hoppade i ån. Det är obekvämt att simma med skor men de satt åtminstone kvar.

På eftermiddagen följde jag med sambon och tre av hans kollegor till Bolmen och åkte ring efter båt, imponerades av en kille som är duktig på vattenskidor, lyssnade på grabbsnack -som är kul förutom när de pratar om jobbet, och grillade korv. Trevlig sommardag!


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Kanske inte snygga :) , men måste vara praktiska iaf :)

2009-08-07 @ 08:57:04
URL: http://smulan-67.blogspot.com
Postat av: Ylva

Ja, de funkar och är snäppet snyggare än foppor, som jag tror är ännu sämre att simma i.

2009-08-07 @ 10:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0