Kulturkullan

Vecka 32

* Läser: Dårens dotter av Mian Lodalen fortfarande. Över 400 sidor = tjock bok, och jag gör inte som vanliga människor som läser mycket när de har semester. Jag har sommarlov från skolbiblioteket och läser mindre än när jag jobbar och umgås mer, med andra lediga människor. Men boken är bra så det är inte dess fel att det tar tid.

* Lyssnar på: Timecode Alpha på My space. En till kille som hittat mig på något sätt och som jag tackat ja till att bli vän med. Jag är så gärna en musikspridare. Inte för att jag vet vad den här genren kallas, men det är lite teaterrock liknande Queen. Intressant!

http://www.myspace.com/timecodealpha

* Veckans citat: 
Språkproblem; min brors nästanfyraåring till ett danskt barn på Bornholm: "Du förstår ju ingenting!".

* Veckans händelse: Rockom gratis på Gamla torg i Ljungby på måndag klockan 19.



www.rockom.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0