Nya jackor

Mina kompisar ser inte att jag köpt en ny jacka. Jag som aldrig brukar ha djurmönster! De tycker att de  här är likadana:


Gammal favoritjacka; kort, knallröd med svart tribalmönster, strutluva och trumpetärm, handsydd i Indonesien, från Zapata, Gamla stan, Stockholm.


Ny jacka; lång, grå med svart leopardmönster, skärp, huva, lätt utsvängd ärm, LA Kitty, från TK Maxx, Southend.



Jag har dessutom köpt en jättesnygg jacka från Tommy Hilfiger, sänkt  från 110 till 29 pund, också TK Maxx.

Kommentarer
Postat av: Gunilla

mäh... t.o.m jag som är totalt ovetande om mode och dylikt, ser väl skillnaden på dessa jackor :-)

2009-08-20 @ 11:45:01
URL: http://smulan-67.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0