Segdag

Idag har jag segat ihop totalt. Jag hade planerat att cykla till sambons jobb för att skriva ut några mail eftersom vi inte kan öppna worddokument på vår dator, men så upptäckte jag att jag inte ens hade fått det viktigaste mailet med vad som händer första jobbveckan. Det tolkar jag som att jag inte har samma uppgifter som lärarna utan bara börjar jobba samma dag. Vilket förhoppningsvis även betyder att jag kan lägga mina arbetstider när jag vill = eftermiddag eftersom jag ska vara på Ljungbydagarna där det finns langos och levande musik hela veckan.

Nu ska jag torka håret och se hur blekningen tog den här gången.

Ikväll ska jag gå på planeringsmöte och det låter väl viktigt och jobbrelaterat? Här behövs planeras festligheter, ser ni. Och så är det ju det här värdskapet för huset också. Vilken massa ansvar man har. Fast jag tror att sambon får reda ut problemet med vår ofrivilliga vaktmästare...


Bild från september förra året när jag hade ungefär den hårfärg jag vill (så lite rött som möjligt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0