Barnturné

Det här har utvecklat sig till rena barnturnén. Igår var jag och åt på En och en halv kök och bar (för långt namn så vi hade alla möjliga andra förslag som Ett halvt kök) med en gymnasiekompis och hennes kille som bor i England, och hon hade fått tag i en annan gammal kompis som kom dit med sina två små barn samt sin syster som barnvakt. Barnen var 1 1/2 år och två månader. Hon rekommenderade inte så lite åldersskillnad...

Idag var jag på Beppes retrofik med en gammal kompis och hennes femmånadsbebis och på juldagen åker vi till Stockholm och hälsar på brorsans familj med två småkillar. Det blev ett bra upplägg med julen i år. Först åker man skidor på åkrarna, sedan träffar man gamla kompisar och på kvällen tittar man på Professor Drövels hemlighet med föräldrarna. De har fått den på DVD, norskt favoritbarnprogram från 1978.


Stadshotellet i Hedemora där jag hade snuskigt kul när jag var arton.

Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

okejs :D tack för ditt svar då ska jag se om jag kan hitta några fräsiga smycken.. du vet att du just nu kan vinna ettt halsband & ett par valrfria öghänge från beautifullme på bloggen ? :D

2009-12-23 @ 21:33:12
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: Emmelist

ja det håller jag nog med dig om :D allt bra ikväll?

2009-12-24 @ 00:25:29
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Gunilla

jojo..det var där jag sprang på mitt ex och fick två barn med..farligt ställe :O)

2009-12-24 @ 23:20:36
Postat av: Ylva

Gunilla. Jag fixade ihop mig med min första kille på hotellet. Lite köttmarknad...

2009-12-25 @ 21:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0