Hetdusch

Jag skrev om en kille vi hittade på Kung i baren i lördags som ville sova hos oss, eftersom han bor i Halmstad och inte kunde komma hem (fast sedan kom han aldrig hem till oss). Jag råkar veta att han har en snygg överkropp eftersom jag träffade honom på fest hos grannen och då hade han duschat och gick omkring och exponerade sig. Han ville klaga hos hyresvärden (mig) för att det var för varmt vatten i duschen så han hade bränt snoppen...

Jag har ingen bild på honom så det blir en på maken i stället. Också fin överkropp men pälsig.

Kommentarer
Postat av: Gunilla

hehe... bränd snopp är aldrig bra :)

2009-12-15 @ 17:18:34
URL: http://www.smulan-67.blogspot.com
Postat av: Ylva

Gunilla. Ändå ville han sova hos oss...

2009-12-15 @ 19:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0