Kung i baren

Vi var på Kung i baren igår och det var ganska lugnt. Även fast det ska vara 28-årsgräns släpper de in yngre och vi känner oss gamla, vilket är trist för så uråldriga är vi inte.

Det hände ett par roliga saker. Jag stod och pratade med kompisens kille när en kille som gick ut gymnasiet för ett par år sedan gick fram till honom och sa "Står du och stöter på min gamla bibliotekarie?".

Sedan kom en kompis kompis och frågade om han fick sova över hos oss. Han tyckte att han kände oss för att vi varit på samma fest en gång. Jag sa att han fick, men han dök aldrig upp sedan så han hittade väl någon annanstans att sova. Det är nog inget svårt för honom för han har en rysligt snygg överkropp...


Jag och kung i baren, nej, kung i skogen, nej, kung i älgparken.

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Ser tryggt ut med lite skyddsanordningar :)

2009-12-14 @ 14:52:13
URL: http://www.smulan-67.blogspot.com
Postat av: Ylva

Han hade nog inte låtit mig klia honom på näsan i det vilda...

2009-12-14 @ 17:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0