Reseblogg

Eftersom jag inte äger någon lap top (tips till födelsedagstomten) tycker jag fortfarande att det är fräsigt att blogga från någon annanstans än hemma. Nu sitter jag i Jönköping och har betalat för min surfning med plastkort, också lite häftigt. Tyvärr blev jag utkastad så jag måste skriva om allt, men nu hoppas jag att det funkar för annars är det bortkastade 20 kronor.

Efter en vecka med släkten har jag upptäckt mina pensionärföräldrars nya vanor; mamma har börjat lösa korsord, eller det har hon gjort förut men nu är det sådana som tar flera dagar, och pappa läser bibeln och sedan berättar han vad han läst oavsett om någon vill lyssna eller inte. I min brors familj handlade det mest om Star wars och Clone wars, i alla fall hos de yngre.

Kommentarer
Postat av: Gunilla

haha.. ja dom ändrar sig vettu :) ha det gott när du är tillbaka i vardagen..hälsningar från skogsbo :)

2009-12-27 @ 22:18:52
URL: http://www.smulan-67.blogspot.com
Postat av: Ylva

Gunilla. Men man behöver väl inte flippa helt för att man blir panschis?...

2009-12-28 @ 12:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0